tirsdag 16. desember 2008

Ting 23 Oppsummering

- Min favoritting er Last.fm! Synes det er kjempestilig å høre på den! Vet ikke hvor aktuell den er for bibliotektjenesten ennå, men for meg sjøl er den favoritten.

- Før jeg begynte tenkte jeg mye på at dette bør/skal/vil jeg lære om. Men .... derfor passet det ypperlig med dette kurset hvor vi får sett på så mange forskjellige ting! Jeg vil gjerne bruke noen av verktøyene, men må se litt mer på hvilke som passer best.
Det er mye nytt og jeg må utforske mer.

- Takk til flinke kursledere!

- Jeg vil gjerne bli med på nytt kurs!

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Gratulerer med fullført kurs i 23ting! Vi har fulgt med nøye de siste dagene, og har heia på deg:-)
Det var artig!
Kursbevis kommer i posten!
God jul!
Hilsen Marianne, Lene og Frode